Als geen ander in de cosmeticabusiness begreep Estee Lauder dat je klanten kon paaien met kleine attenties. Het rijkelijk uitdelen van monstertjes is volgens haarzelf een belangrijk onderdeel voor haar succes geweest. Voordat andere merken ermee kwamen had Lauder voor haar diverse vrouwen en mannenlijnen, waaronder ook Aramis en Lauder for Men, speciale acties. Zeker op Amerikaans grondgebied, waar de verkoop van geuren en cosmetica zich afspeelt op de battle ground van het grote warenhuis, is haar formule geslaagd gebleken door de grootschalige navolging van latere concurrenten als Lauren, Nautica en Hilfiger. Mannen worden met produkten van Aramis keer op keer verleidt om een bepaald bedrag uit te geven waardoor ze met een gratis paraplu, spons of reisset de deur uitgaan. Voor de komende kerstdagen is de Amerikaanse filosofie van 'free gifts' - mits aan een bepaald financiëel quantum is voldaan natuurlijk - ook naar Europa komen overwaaien. Geschenken gaan van roller-ballpennen tot platte horloges met een titanium kast. Zalvend stelt Aramis hoe hard het leven van een volwassen man kan zijn en biedt daarom onder het kopje 'A Man's best Friend' een goedmoedig kijkende Shar-pei puppy. Voordat je als man dit knuffeldier in de armen kan sluiten moet er voor ruim honderd gulden aan Aramis produkten tegenover staan.
199712